years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

24 August 2009

zikryzikry!

haish! bdk nie mmg tau.. em, nk cite
smalam..
syahirah kol aku..
tapi tak smpt nk angkat..
huhuh..
so, aku pn call dye balik!
dan bermulalah perbualan antara aku dan dia
miza : assalamualaikum, syera ade?
syera : ye ni syera.
miza : npe kau kol aku tadi?
syera : kau ade dgr cite pasal bapak?
miza : bapak?? tade ponn..
syera : kauu tahu bapak dah meninggal dunie..
miza : (dgn rse terkejut tapi tak tunjuklahh) pe dye? btulke??
syera : ntahla.. tupun zikry yg bgtau..dye ckp abg din yg bgtahu dye..
miza : bia betul..??
syera : ntahla aku pun tatau..
miza : hmm, takpelahh..nnt aku try tnye zikry,..
aku pun mencari hpku..
bia betul en psal bapak meninggal..
bulan lpas aku sgt sronok tyme call dye.
dye pun cm epy jepp! :)
huhu..
aku da ta tahan menahan sebak..
aku da sedih gile..
aku pn msj la zikry utk mendapatkan kepastian...
miza : salam, zikry betulke bapak dah meninggal dunie..? syera ckp ngan aku yg kau tahu dari abg din..

zikry : bile mse plak bapak meninggal..dye dtransfer ke tempat len.. dye meninggalkan PIW..
miza : weyh!kau nie wt aku takutt je tauu.. npe kauu ckp ngan syera cm2..??
zikry : aku ckp ngan dye yg bapak meninggal je..
miza : kauu nie jahatla.. kesian syera..
aku kol syera balik tapi dye kuar...
beberapa minit lpas 2..
dye kol aku..
aku pn terangkan keadaan sebenar..
huh.
syera sgt marah ngan zikry...
huhu..
em, aku tatau dorang da oke ke blum..
harap2 da okela ek..
:)
aku sayang kawan2 aku,
so, jgnla gaduh2 tauu,
moral : perkara serius jgn dibuat bergurauu..sgt bahaye..
sekian, terima kasih..
:)
assalamualaikum..
by : hamizah hamzah