years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

22 December 2010

boling lagi...

tgok ni .. bear punn pandai main boling . hahahah. hurm, lpas g skolaaa. pegi ole2 main boling. sorang main 3 game. wahhh!~ nak patah tangan. secara jujurnya, miza lagi prefer lane kat Alam Sentral tuh . huhu. tapi disebabkan faktor2 tertentu. main je la kat situ. tak kisah punn. tapi serious, penat gilaaa. hahaha main2 macam budak kecik kat pusat game tuhhhh. huhu. seronok betul . huhu. hahahahahahaa. dah lama tak keluar, sampai pukul 1 cam tuh . g makan tengahari ngan kakak yg keje kat 18 . miza pegi ngan mimah , dani ngan mak . huhu. then, lepas makan pegi kedai buku . BATAK! sbb ada SNSD kat frontpage. nak beli , tapi tak paham . tak jadi. disebabkan kegilaan membaca manga, miza pun beli lah satu. tapi tak menarik sangat. huhu . tape , ada masa lagi . huhu. tapi sebenarnya rambang mata nak pilih. huhu . XD tapelahh. lpas ni ingat nak kumpul novel , komik ngan manga lak lah. hahaha P/S ; nak keje ke tanak ? aiyooo~

1 comment:

  1. boling lg -,- hahha
    wehh miza, ak pn bcite cite nk kmpul novel n komik heeee

    ReplyDelete