years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

04 May 2011

sijil PMR ;)

Assalamualaikum semua :) 

hehehe :) 

kepada semua lepasan SPM 2010 , 

korang dah amek ke korang punya sijil PMR ? 

miza dah amek dahhh ... 

hahahaha. okayy , saje je nak announcekann. 

sesekali nak jugak terasa kebatakan . 

hehehe, 

BTW , miza pergi melangkah ke Samttaj  Tercinta <3 

Terserempak dengan ustazah Norliza :D 

hehehe. sempat lahhh miza bersalam dengan beliau :) 

then , selesaikan urusan pasal sijil . 

sungguh miza terasa asing di situ , 

huhuhu. yelaaa, yg ade skarang kat sane , 

miza tak kenal punn . semua junior2 . 

miza pindah sana masa time form 4 . so , yg miza kenal budak form 5 taun nihhhh. pastu , mmg nampaklahh kannn batang idung masing-masing. 

memang bestlahhh kan orang pandang semacam jee  -_____- 

pastu , dah selesai tu , 

niat mmg nak balik , lpas ade orang panggil . 

awwww <3 shu mahmod :) 

gilaaa rindu lahhh dengan dia kannnn . 

lupe nak cakap SAMTAJ dah maju dahhh. dah ada STAM dahhh :) 

so , ade sesetengah yg sambung STAM :) 

jumpa nazifah , lala , ijat , maizatul , dayah rozalee. 

lala ngan dayah rozalee . dormmate mase form 1 . 

gila rindu lahhh dengan diorang semua <3 <3 <3 

yg sedih nya tak ada gambar ngan diorang . mmg rindu lahhhh ngan diorang . :( 

actually , mmg tak sangka pun terjumpa ngan diorang . 

sembang setengah jam pastu , abang dah bsing2 . 

nyampahhh . -.- kan best kalau miza ada lesen ? haihhhh -.0 tak suka lahhh . 

tu je kot. haha. 

ehhh , buat kawan kawan miza , jangan lupa keep in touch okayyy :) 

k , assalamualaikum :) 



No comments:

Post a Comment