years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

20 May 2011

workmates :)

assalamualaikum :) 
hai semua . 
hehehe. kat sini nak cerita pasal workmates pulak. 
ceh ceh  .
miza dah lama dah berhenti. 
nak dekat seminggu lahhh kan . 

gambar2 ni random. padahal miza dah susun . tak tau kenapajadi macam ni.
kite layan je lahhh :D 

gambar ni waktu malam last miza keje.
dengan kak muni n ain :) 

kak muni n ain :) 
kak muni n miza :)
peace yawwww~ :D 
okay , ni versi tak pakai spek. 
taktau , bila bergambar mmg tak suka pakai spek nihhhh. 
hahaha. 
ain gelak2 pulak . 
dah cantik dah miza posing :P 
ain serius kot. 
posing ala2 bodyguard :p 

buat heart yang tak bpe nak jadi lahhh -.- 
tangan sakit ohhh. 
huhu. 

okay , gambar yang di bawah nii , 
ari last miza keje, 
miza keje pagi , 
then , malam tuh kitorang kuar makan2 . :) 

belakang : biha, ain , miza
depan ; kak syida , kak muni :) 
okayyy . inilahh geng hypershoe :) 

inilahhh kucing yang selalu melepak kat kedai kitorang . 
hahaha. sampai dah naik muak kene bawak kuar sbb kak syida takut kucing.
plus takut dia buang bnda bukan2 dalam kedai.

elok pulak dia posing . :) 
comel kann ? :D 

will miss you !^^
gambar yang tak bape nak jadi sangat -.-

love them :D 
mereka :D 
kak syida dan suaminya . 
mereka kawen muda . 
miza pun nak jugak , boleh ? ;P
cam pelik je gambar ni =.=

gambar miza XD 
hhehehehehehe

opppsss! 
siapakah ? 
aisehhhhh :P 
jadi stalker . ahahaha. tade keje. 

kami sebaya :D
E , kawan baru dari myanmar. 
baru jugaklahh dia keje kat situ ;) 

miss them :( 
kak syida syido :P 

dengan rust. :P hahahaha.
faraa lahh :) 
kak muni yg comel :) 
mango ice blended ^^ 
nyumnyum :) 
ketamakan sungguh ;P
muka bahagia je kak syida ni haaa :) 
no comment :P 
biha :) 


bakal merindui ini :) 
haaa. bil bil :) 

biha, good luck yeeee~ :) 

serius , banyak gila kenangan kat Hypershoe. huhu.
miza lahh budak lepasan SPM yang keje lama kat situ/ 

adelah dalam setengah tahun kot . 

byebye workmates ~ 
:) 

25 Disember 2010 - 15 Mei 2011

No comments:

Post a Comment