years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

30 June 2012

Durian, The King of Fruits

Assalamualaikum :) 

hai hai semua , dah lama tak update post post biase.hikhik. 
okay , kebetulan , ari ni kannn, mak beli duriannnn, 

wuuuuu...
ari tuh , balik kampung , sempat rase sikit je durian. hikhik. 
jadi , alhamdulillah, ade rezeki nak makan duriannn. 


improving my photography skill 
 alang2 kan , 
maen tangkap2 gambar durian, 
comel ohhh, ade sebiji ni,
kecik je. comel sangat. 



inilah gambanya, hikhik, sepangsa je yang dapat tangkap ,
sbb nak tangkap gambar sebiji dah abes orang bukak nak makan. huhuhu.

Durian ni ade duri yang sangat tajam. dan baunya sangat kuat dan wangi. huhu. 

durian ni ade banyak jenis, D24 lah ape lahhh , tak ingat ape pun jenisnya ,

hikhik dannn, 

mesti ramai yang tahu , 

dari durian kite boleh dapat macam macam makanan, 

antaranya, 

tempoyakkkk (sedapnya kalau dapat buat gulai ngan sambal)

dodol (enaknya makan masa raya)

aiskrim (hurmmm ~)

bubur (woahhhh ^^) 

hikhik. seronoknyaaa, tapi antara 4 kat atas ni, miza paling suka tempoyakkk ~ 

perghh , berpeluh lahh kalau makan gulai tempoyak tak pun makan sambal tempoyakkk :D 

hebat hebat. hehe. itu je nak cite , hehe

nak join miza makan duriann ? 

meh meh , miza belanja... 





makanlahh , jangan malu2 :P 

hehehe okayyyy :) sorryyyy , dah abes dahhh , tak sempat nak bagi korang rase, okayyyy, papepunnnn enjoyyyyyy :) 

 Till then, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment