years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

07 November 2011

hanna's celebration & my roomate ;)

Assalamualaikum . okay , 
kali ni nak cite pasal hanna's birthday celebration . 
hehehe. 
1 Oktober lepas , bday hanna , so decide nak sambut, 
siap kad berbagai. tp lupe nak tgkap gambar kad tu , 
hehehe. 
okay , setrusnya , let the pictures tell the story , :) 

me with natrahh :) 

okayyy , tade keje. 

sape kahh diaaaa ? hahahha. :P
*fullstop* cite lame dahhhh. 



YEAHHHH! 


yeahhh , itulahhh dia si birthdayy girl nyee.
Nur Hanna Fatihah Mahmud.
echhh, nak tulis num matrik ke ?
tak payah kot :P hehehe.
Happy Birthday dear :) hehehe.
*diayangberbajupurpleituye*

excited bile da dpt ayamas :D 
okayyy ,
kitorang decide nak beli McDonalds ,
tapi dkat Banting tade delivery ,
Call Pizza Hut pun same,
KFC pulak mmg tade servis delivery ni .
Last choice , Ayamas ! hehe.
Alhamdulillah,
dengan ini saya ingin mengatakan kepada pihak pengurusan McDonalds dan Pizza Hut ,
silalah adakan servis delivery kat Banting tuhhh ,
senanglahhh kami budak Matrikulasi nak order kalau malas sangat kaki nak memijak pekan Banting tu :P


itu dia ayamas :D 


orang tgh lap peluh pun nak tgkp jugak gambar =.= 

saying that always make me smile :) 


dah macam mak dahhh :P 

my roomate :)
haniz , natrah, hanna, miza :) 



No comments:

Post a Comment