years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

23 August 2010

macam - macam.

Assalamualaikum .
hai semua.
FUHHHH~ macam2 kot yang jadi hari ni.
pening kepala. waktu rehat pergi la jumpa kawan kan .
huh. dia pun ada masalah juga. hasrat di hati lain . lain pulak yang kitorang sembang.
sembang punya sembang sampai lambat masuk kelas.
Ustazah Hamsah , minta maaf ya. (:
masuk2 kelas. duduk la.
pastu tengok gambar yang Zikry lukiskan.
Terkejut gila kot bila gambar itu telah diconteng .
yang peliknya bukan aku seorang je yang kena , Fyza sekali kot.
memang pelik kot. tak tahu siapa yang buat.
tak tahu lah siapa yang menganiaya kitorang bulan Ramadhan ni.
semoga mereka mendapat petunjuk dan hidayah . AMIN.
memang sedih sangat bila orang buat kita macam ni.
huhu. masa ICT yang best kot.
aku duduk atas lantai. huhu. malas kot nak duduk atas kerusi .
pastu belajar pasal Information System . best sangat.
latihan pun seronok. hehe. hilang la sedih kot.
tapi tak semua la .
macam mana aku nak terus terang kat dia ek ?
aiyooo =.=
tak tahu nak buat apa lagi.

No comments:

Post a Comment