years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

21 August 2010

sangat tertarik ,

Assalamualaikum w.b.t ,
di sini cuma nak berkongsi apa yang telah diobserve di sana sini.
huhuhuhu.
meninjau blog aktor Zahiril Adzim , seperti yang Fyza recommend ,,
thumbs up for him~
mmg bagus sangat ,
bahasa yg digunakan sangat menarik dan puitis.
mmg tertarik sangat bila dah baca.
sama juga dengan kawan beliau , Amerul Affendi ,
mmg bagus la perkataan & ayat yang digunakan,
mereka menggunakan bahasa Melayu yang sangat bagus dan betul penggunaannya.
mmg aku pandang tinggi la. lagi satu Fared Ayam, kawan mereka juga,
mereka penggiat teater, so no wonder la kan bahasa diorang bagus.
bila pergi kat blog mereka , terasa semacam tau ,
ye la , dalam blog ni , aku selalu je tulis dalam BI ,
so , macam terinsaf sikit la,
golongan macam diorang la yg mengangkat tinggi martabat Bahasa Melayu ni.
so , aku mmg tabik orang macam diorang ni.
keep it up , abg Zahiril , abg Amerul & Abg Fared.
kalau korang rasa2 macam nak pergi tinjau-tinjau blog mereka,
aku boleh bagi link .
abg Fared Ayam aku tak pasti sangat samada beliau ada blog ke tak ,
nanti aku akan inform korang.
so , tu je yang aku nak cakap (:
Salam.

No comments:

Post a Comment