years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

11 January 2011

macam macam =="

okayy , just nak cite , pasal pengalaman bekerja . ;D macam-macam karenah yg miza dah jumpe , ada yg macam ni , macam tuh . and ada juga perangai mereka yang membuatkan miza rasa gerun . huhu. and , satu lagi . ada artis yg berkunjung ke tempat keje miza . pelakon drama . lawa sangat . tinggi , kurus , mata bulat & dia ada lesung pipit . sangat jeles . hahhaha. tadelahh , tapi dia lawa sangat. huhuhuhuhuhu. tapi sayang , sombong . tataulah nak cakap ape. tapi , miza yg serve dia . mula-mula mmg tak caya itu dia . lpas dah perhati lame-lame , mmg betul . tak sangka ada jugak artis yg datang ole-ole . tu je nak cite. huhu

No comments:

Post a Comment