years of experience! (:

Daisypath Anniversary tickers

Calendar

You might want to check it out ! ^^

13 January 2011

untungnya kerja.

okayy ,
saje je nak cite ngan kamu kamu , kamu dan kamu kamu .
hahahahaha.
bengong punya ayat daaa.
=)
hee
ape untungnya kerja ?
cakap sikit .
untungnya ,
dapat pengalaman ,
dapat kawan baru .
and , paling best ,
dapat tengok macam-macam karenah customer.
hehe.
serious , mmg kelakar.
kadang2 rase bengang gak .
tergelak pun ada.
mmg seronok .
and yang paling paling best ,
dapat jumpe balik mereka yg sudah lame yg miza tak jumpe.
okayy ,
bebudak srai19 batch 2000-2005 ,
sesiapa yg ingat cikgu juwita ,
dia kirim salam dekat kamu semua.
hee . terjumpa masa beliau cari kasut anaknya.
then , miza jumpa cikgu najwa.
kat mydin , hehehe.
tyme tuh pegi beli tisu .
huhuhu.
best sangat bila jumpe cikgu sekolah rendahh .
and then , hari ni kerja miza nampak amirul arshad.
budak bas Azlin .
maybe siapa yg naek bas tu ingatlah kot.
best ohhh dapat jumpa kawan lama.
dia datang beli kasut jugak .
bertambah comel oh dia. =)
okayy ,jangan salah faham ,
miza suka dia sebagai kwan je.
tapi , mestilah segan kan , dah lama tak jumpa.
hehehe. harap harap , ada lagi jumpa kawan2 lame .

No comments:

Post a Comment